پشت پرده درگيري قلعه‌نويي از زبان کمک داور
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 179992
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

کمک داور مضروب ديدار تيمهاي تراکتورسازي و نفت تهران جزئيات درگيري اش با اميرقلعه نويي و چند فرد ناشناس را تشريح کرد.


    حمید غمزه کمک داور مضروب دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در خصوص اتفاقات پیش آمده برای وی پس از پایان بازی، به خبرنگار مهر گفت:  پس از سوت پایان بازی، یک بطری آب که از داخل زمین به سمت من پرتاپ شده بود، به شدت به کمرم برخورد کرد که هنوز اثر کبودی و سیاهی آن روی پشت من باقی مانده است.

وی افزود : در بین راه هنگامی که به سمت رختکن داوران می رفتم،  قلعه نویی به سمت من آمد و شروع به داد و بیداد کرد که تو گل سالم ما را در دقیقه 70 آفساید گرفتی و من در جوابش گفتم، شما اول نوار بازی را ببینید اگر اشتباه کرده بودم آنوقت اگر خواستید مرا بکشید ومن از قضاوتی که کردم مطمئنم. سپس قلعه نویی گفت "تو اصلا از فوتبال و فیلم چیزی سرت می شود که حالا به من می گویی نوار بازی را ببینم؟ زمانی که تو بچه بودی من فوتبال بازی می کردم. من از درون زمین می توانم تشخیص دهم که چه اتفاقی افتاده است."

 غمزه ادامه داد: در حالی که من همچنان از ناحیه کمر احساس درد می کردم ، یکی از همراهان قلعه نویی گفت" او اهل گیلان است " و پس از آن قلعه نویی بر آشفته تر شد و گفت" چون ما در رشت  تیم داماش را شکست دادیم تو از عمد اشتباه کردی تا تلافی کنی! تو جزو، دارو دسته عابدینی هستی. تو باید پاسخگوی هواداران تراکتور سازی باشی" و سپس شروع به توهین کردن به من کرد.

وی افزود: بعد از این درگیری لفظی من به هتل رفتم، کت و شلوارم را عوض کردم تا راحت بتوانم پشت فرمان خودروی شخصی خود رانندگی کنم.زسپس به سمت رشت حرکت کردم.

کمک داور مضروب خاطرنشان کرد:  زمانی که در پمپ بنزینی توقف کردم، ناگهان سه نفر از ماشینی پیاده شده و به سمت من حمله ور شدند که یکی از آن سه نفر میان سال بود. در این هنگام  سه خودرو که مشخص بود به صورت خانوادگی مسافرت می کنند توقف کرده و من را از دست ضاربین نجات دادند. من اگر می دانستم یک ساعت ونیم آنها مرا تعقیب می کنند به هیچ وجه توقف نمی کردم  چون زمانی که آنها به من حمله ور شدند  برای جلوگیری از درگیری به آنها گفتم که اشتباه گرفته اید و ضاربین  گفتند: ما یک ساعت و نیم است که تورا تعقیب می کنیم و در کمین تو هستیم.

غمزه خاطر نشان کرد: من سه روز از محل کارم مرخصی گرفتم و مدارک مربوط به این موضوع از جمله مدارک پزشکی قانونی را گرفتم و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابتدا نمی خواستم شکایتی کنم اما داوران در تماسهای مکرری که داشتند از من خواستند که شکایت کرده و پیگیری کنم تا در آینده شاهد تکرار بی احترامی به داوران نباشیم، چونکه عمل مشابهی در سال گذشته برای خانبان در تبریز اتفاق افتاد و او توسط جاسم کرار کتک خورد و این قضیه تنها  با وساطت و بدون هیچ شکایتی خاتمه پیدا کرد.

دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و با برتری 2 بر 1 تیم نفت به پایان رسید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:34 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین